Asiakaspalvelu

Kuinka voimme auttaa?

Tavoitteemme on saada tilaamasi tuote sinulle mahdollisimman vaivattomasti ja nopeasti. Lähetämme tuotteet pääsääntöisesti Postin kirjelähetyksenä, joka jaetaan suoraan kotiisi. Aikaa tähän kuluu yhteensä 5-6 arkipäivää, josta tilauksen käsittelyyn tarvitsemme yhden tai kaksi arkipäivää ja loppuaika on Postin lupaama toimitusaika kotimaassa 4 arkipäivää

Ilmoitamme hinnat verkkokaupassamme euroina (€) ja ne sisältävät luonnollisesti ALV:n, koska alvi täytyy aina maksaa. Tuotteen hinta sisältää toimituskulut Suomeen.

Toimituskulut muihin EU-maihin tulevat näkyviin kassalla osoitteen syöttämisen jälkeen, keskimäärin kyse on tällöin kahden euron lisämaksusta. 

Tilauksen maksaminen onnistuu verkkopankkitunnuksilla, lompakkopalveluilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.

 

Maksuvälittäjänä toimii joko Visma Pay tai Stripe. Valitse käytettävä maksutapa kassalla seuraavista:

  • Verkkopankit, lompakkopalvelut, lasku ja pankki- ja luottokortit (Visma Pay): käytettävissä silloin ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo., Visa sekä Mastercard pankki- tai luottokortit.
  • Pankki- ja luottokortit (Stripe): käytettävissä silloin maksutapoina Visa, Mastercard ja American Express pankki- tai luottokortit.

Maksun välittäjänä toimii joko Visma Pay tai Stripe,  jotka ovat turvallisia,  paljon käytettyjä ja helppoja maksutapoja.  Korttitiedot näkee ja niitä käsittelee ainoastaan maksunvälittäjä, ja kaikki tiedot välitetään salattuina.

Kun olet tehnyt tilauksen verkkokaupassa maksuineen päivineen käsittelemme tilauksesi mahdollisimman pian. Sitten saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, josta näet tilauksen sisällön, lopullisen hinnan ja alv:n osuuden eriteltynä. Tilausvahvistusviesti on virallinen kuitti ostoksestasi.

Avaamattomilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautuksesta aiheutuvat kulut sinun täytyy maksaa itse, ja on tärkeää, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme ja sovit palautuksesta etukäteen. Sitten homma hoituu ja maksamasi summa palautetaan sinulle. Palautuslähetykseen tarvitsemme mukaan sinun yhteystietosi, tilausnumerosi (sen näkee sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta) sekä mielellään palautuksen syyn. Luethan läpi myös yleiset tilaus- ja toimitusehtomme.

Palaute

Teemme töitä sen eteen, että Sweet Check täyttää vaativatkin odotuksesi ja auttaa sinua pitämään huolta itsestäsi vähentämällä sokeria. Jos tuotteessa kuitenkin on jotain vikaa, tai se on rikkoutunut kuljetuksen aikana, otathan meihin välittömästi yhteyttä.

Meistä olisi todella mielenkiintoista saada kuulla tarinasi ja fiiliksesi tuotteeseen liittyen, kuten myös mahdolliset parannusehdotukset. Laitathan ihmeessä palautetta tulemaan joko sähköpostilla osoitteeseen: 

  • asiakaspalvelu (at) sweetcheck.fi

tai soita/tekstiviestinä numeroon:

  • 041 317 0187 

Kiitos jo etukäteen!

Ota yhteyttä

Jos sinulla on mitä tahansa ongelmia verkkosivustollamme, tilauksen kanssa, tai sinua jäi vielä jokin asia mietityttämään, lähetäthän meille viestin joko sähköpostilla osoitteeseen:

  • asiakaspalvelu (at) sweetcheck.fi

tai soita/tekstiviestinä numeroon:

  • 041 317 0187

niin selvitetään asia. Autamme sinua mielellämme!

Shopping Cart